advertise

لیفت بینی بدون نیاز به عمل جراحی

دکتر سجاد آرمانفر

لیفت بینی چیست

لیفت کردن بینی یکی از روش های مدرن در عمل بینی است که باعث پیشرفت‌های چشم‌گیری در این زمینه شده است. این تکنیک مدرن اگرچه برای همه مناسب نیست، در بعضی موارد نتایج بهتری از روش های دیگر خواهد داشت. روش های مختلفی برای لیفت وجود دارد که از مهم‌ترین آن ها می توان به لیفت بینی با نخ، لیفت بینی با ژل، لیفت بینی با عمل و لیفت بینی با فیلر اشاره کرد. در این مقاله قصد داریم لیفت بینی را بررسی کنیم و ببینیم برای چه کسانی به‌کار می‌آید و از چه روش هایی امکان‌پذیر است. ممکن است شما هم در اطراف خود با افرادی رو به رو شده باشید که فرم بینی نازیبایی دارند و علاقه‌مند به اصلاح ظاهری آن هستند اما از عمل جراحی هراس دارند. لیفت بینی یکی از روش های بسیار خوب و کارساز برای رفع ایراد‌های ظاهری و برقراری تناسب بین همه اجزای صورت می باشد که برای افرادی که از جراحی هراس دارند نیز مناسب است. گاهی ظاهر بینی ایراد‌ات و مشکلات چندانی ندارد و همین امر سبب می شود تا ماندگاری روش لیفت بینی افزایش یابد و مراجعه کننده نتیجه بهتری بگیرد. لیفت بینی در واقع یک تکنیک است که عوارض جراحی را ندارد. در این روش پس از بی‌حسی موضعی، چند نخ قابل جذب به شکلی زیر پوست جاسازی می شوند که آن را در حالت ایده‌آل نگه‌دارد و قوز یا شکستگی را بدون برش و شکستن استخوان ترمیم نماید. این کار معمولا در پنج یا شش جلسه انجام شده و هزینه کمتری نسبت به روش کلاسیک جراحی دارد. البته باید بدانید این روش مناسب هر دماغی نیست و نظر پزشک در این زمینه بسیار مهم است. نخ‌های استفاده شده در لیفت بینی معمولا بعد از دو سال جذب پوست شده و بینی به حالت اولیه خود بازمی‌گردد. کسانی که از این روش استفاده می کنند نیاز به تمدید آن خواهند داشت. لیفت بینی یا Nose Lift یک روش غیرجراحی برای از بین بردن مشکلات ظاهری آن است. اگر بینی شما قوز دارد یا نوک بینی دچار افتادگی است می توانید از لیفت‌بینی استفاده کنید. همچنین برای برطرف کردن ایرادات ظاهری پس از عمل بینی هم کاربرد دارد. در حال حاضر لیفت بینی یکی از مدرن ‌ترین روش های اصلاح مشکلات ظاهری برای این ناحیه محسوب می شود. البته این روش شاید برای همه با نتایج مطلوبی همراه نباشد اما در خیلی از موارد نسبت به روش های دیگر بهترین گزینه خواهد بود. لیفت‌بینی با روش های مختلفی انجام خواهد شد که برخی از آن ها می توانند برای بینی‌های گوشتی یک معجزه شگفت ‌انگیز باشند. اگر شما از جراحی می‌ترسید یا ایرادات ظاهری بینی‌ تان آن‌قدر شدید نیست، می توانید با یک دکتر متخصص زیبایی ماهر و باتجربه برای انجام چگونگی لیفت بینی مشورت کنید. به بیان دیگر لیفت بینی یک روش غیر جراحی است که عوارض بسیار کمتری نسبت به تکنیک جراحی دارد. 


لیفتینگ بینی بدون بیهوشی تنها با مقدار مشخصی بی‌حسی برای ترمیم افتادگی نوک‌بینی، قوز بینی و عدم تقارن پره‌های آن استفاده می شود. از همین ‌رو بدون شک هزینه مناسب‌تری نسبت به جراحی خواهد داشت. البته باید بدانید این تکنیک لیفت بینی دائمی نیست و پس از گذشت شش تا یک سال نیاز به ترمیم دارد، بنابراین نمی توان از آن انتظار تغییرات چشمگیر مانند جراحی‌بینی داشت. خوب است بدانید لیفت بینی یک تکنیک کم‌خطر و بسیار پرطرفدار برای رفع ایرادات ظاهری بینی محسوب می شود. اما در صورتی نتایج آن مثبت خواهد بود که زیر نظر پزشک متخصص انجام شود. بینی زیبا آرزوی بسیاری از افراد است، ولی به دلایل مختلف مثل ترس از عمل بینی، بیهوشی و مشکلات سیستمیک بدن همگان به سمت جراحی نمی‌روند. در حال حاضر روش های دیگری هم برای فرم دادن به ظاهر بینی وجود دارد. مثل: لیفت بینی بدون جراحی، فیلر بینی یا لیفت با نخ. در گذشته اگر شخصی قصد داشت عیوب بینی خود را برطرف کرده و آن را به فرم دلخواه درآورد، تنها راه استفاده از روش رینوپلاستی یا جراحی زیبایی بینی بود. این روش شاید از محبوبیت های فراوانی برخوردار باشد، اما خیلی از افراد به دلیل ترس از بیهوشی یا دوره نقاهت بسیار طولانی و سایر عیوب این روش سنتی، ترجیح می ‌دادند برای دست‌ یابی به بینی خوش فرم در جست وجوی روش های بدون جراحی و مدرن‌تری باشند که استفاده از آن ها عوارض و هزینه کمتری را برایشان به همراه داشته باشد. اگر شما هم جز افرادی هستید که به دنبال روش های کم‌خطر و مدرن‌تری برای فرم‌دهی به دماغ خود هستید، در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با تمامی روش های انجام لیفت بینی بدون جراحی یا همان تغییر شکل بینی بدون جراحی و مزایای آن ها آشنا کنیم.

لیفت بینی با جراحی؛ لیفت بینی با جراحی یک روش جراحی زیبایی است که برای بهبود شکل و اندازه بینی استفاده می شود. در این روش، با انجام جراحی و تغییر در ساختار بینی، شکل آن بهبود می‌ یابد. در اینجا به بررسی بیشتر این روش پرداخته می شود. نحوه انجام جراحی لیفت بینی؛ در این روش، پزشک متخصص با انجام برش‌هایی در داخل بینی، دسترسی به ساختار بینی و اصلاح آن را فراهم می کند. این جراحی معمولا با استفاده از بخیه‌های قابل حل و مناسب انجام می شود و در نتیجه، علائم جراحی کمتری بر روی بینی باقی می‌ماند. مدت زمان انجام جراحی: مدت زمان انجام جراحی لیفت بینی متفاوت است و بسته به نوع جراحی و وضعیت بینی فرد، ممکن است تا دو تا سه ساعت زمان ببرد. زمان بازگشت به فعالیت های روزمره: پس از انجام جراحی لیفت بینی، شما باید حداقل یک تا دو هفته استراحت و زمان کافی برای بازیابی بدهید. بعد از این مدت، می توانید به فعالیت های روزمره خود بازگردید، اما باید از فعالیت های شدید خودداری کنید. ریسک ها و عوارض؛ همانند سایر روش های جراحی، لیفت بینی با جراحی نیز ممکن است به عوارضی مانند خونریزی، التهاب، احتمال عفونت و تورم منجر شود. برای جلوگیری از این عوارض، بهتر است دستورات پزشک را به دقت رعایت کنید و بعد از جراحی به استراحت کافی بپردازید. تغییر شکل بینی بدون جراحی چیست؛ ممکن است در مورد اصلاح فرم بینی بدون جراحی که رینوپلاستی مایع نیز نامی ده می شود شنیده باشید. این فرآیند در واقع شامل تزریق فیلر است که شکل بینی شما را تا شش ماه تغییر می دهد. رینوپلاستی مایع برای افرادی مناسب است که به دنبال صاف کردن برجستگی های روی بینی خود هستند یا می خواهند زاویه آن را بهبود ببخشند اما برای جراحی آماده نیستند یا در مورد خطرات و دوره نقاهت جراحی نگران هستند.


درمان با سرنگ قطعا راحت تر از رفتن زیر تیغ جراحی است اما اصلاح شکل بینی هیچ وقت عاری از ریسک نیست. رینوپلاستی مایع یک روش زیبایی است؛ بنابراین بیمه آن را پوشش نمی دهد. برخلاف جراحی بینی، هیچ دلیل پزشکی برای انجام این روش وجود ندارد. هزینه بسته به نوع فیلر انتخابی، پزشک و مقدار فیلر مورد نیاز بسیار متفاوت است. در طول جلسه مشاوره، پزشک هزینه درمان را تخمین می زند. لیفت ‌بینی برای چه کسانی مناسب است؛ این تکنیک پرطرفدار برای افرادی مناسب است که در تیغه بینی خود دچار قوز با برجستگی هستند. همچنین آن هایی که عدم تقارن جزئی در بینی خود احساس می کنند می توانند از لیفتینگ ‌بینی استفاده کنند. اگر بینی شما پس از جراحی ایرادات ظاهری پیدا کرد و از نتیجه آن راضی نبودید لیفت‌بینی گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. روند بهبود لیفت بینی به چه صورت است؛ همان‌طور که پیشتر گفتیم روند بهبودی در این تکنیک غیرجراحی بسیار کوتاه بوده و دوره نقاهت ندارد. در برخی موارد پزشک متخصص زیبایی توصیه می کند پس از لیفت بینی با ژل از کمپرس یخ استفاده کنید تا کبودی و تورم ایجاد نشود. اگر بعد از لیفتینگ روی بینی شما قرمز شده طی یک تا دو ساعت بطرف خواهد شد. در برخی افراد تورم و کمی قرمزی به مدت دو تا هفت روز باقی می‌ماند که طبیعی است. چه افرادی می توانند از فرم دهی بینی بدون جراحی استفاده کنند؛ افرادی که نگران هزینه عمل بینی هستند. هزینه‌ی جراحی بینی نسبت به روش بدون جراحی بیشتر است. افراد می توانند با هزینه‌ای کمتر بهترین فرم دهی بینی را داشته باشند. افرادی که از عمل‌های جراحی می‌ترسند.

این افراد می توانند با استفاده از این روش ها درد کمتری متحمل شوند و نتیجه بهتری نیز خواهند گرفت. عمل‌های جراحی بینی ممکن است عوارضی داشته باشد که اگر در کلینیک معتبر انجام نشود این عوارض دوچندان خواهد بود، افرادی که در مشاغل حساس مشغول به فعالیت هستند. افرادی که با توجه به شغلشان تحمل مراقبت‌های بعد از عمل جراحی را ندارند باید از روش های فرم دهی بینی بدون جراحی استفاده کنند. هزینه لیفت بینی؛ لیفت بینی روش های گوناگونی دارد، بنابراین می توان اشاره داشت که هر تکنیک هزینه مشخص خود را داراست. در ابتدا ذکر کنیم که روش لیفت بینی با تزریق فیلر یکی از کم هزینه ‌ترین روش هاست که نمی توان قیمتی مشخص را اعلام کرد زیرا باید مراجعه حضوری داشته باشید تا پزشک متخصص تصمیم بگیرد که چه مقدار فیلر برای اصلاح فرم بینی شما نیاز است. لیفت بینی با نخ از نظر هزینه به عوامل متعددی بستگی دارد نظیر جنس و کیفیت نخ، دستمزد پزشک، هزینه بیمارستان در صورت لزوم، بیهوشی یا بی حسی و غیره که بی تاثیر نیستند. لیفتینگ بینی یک روش غیرجراحی و مدرن برای اصلاح ایرادات ظاهری بینی است. اگر بینی شما قوز یا برجستگی دارد ابتدا با یک پزشک متخصص زیبایی یا دکتر جراح بینی مشورت کنید. تجربه این متخصصین به شما کمک می کند تا متوجه شوید جراحی‌بینی برایتان مناسب‌تر است یا لیفت بینی با روش های مختلف. ما در این مقاله از وب سایت دکتر آرمانفر به‌طور مفصل شما را با انواع روش های لیفت‌بینی، مزایا و معایب آن آشنا کردیم تا بتوانید تصمیم درست‌تری بگیرید.

انواع روش‌ های لیفت بینی

در گذشته تنها راه اصلاح فرم بینی برای افرادی که بینی بزرگی داشتند و یا از فرم بینی خود راضی نبودند جراحی بود. اما امروزه روش های دیگری استفاده می شود که خطرات جراحی را ندارد و بسیار کارآمدتر است. افرادی که از خطرات جراحی بینی می‌ترسند و یا تحمل هزینه‌ی جراحی بینی را ندارند می توانند روش های دیگر فرم دهی بینی را استفاده کنید. این روش ها که شامل تزریق چربی، تزریق ژل، فرم دهی با دستگاه پلاسما جت و لیفت بینی با نخ است. کلینیک خدمات فرم دهی بینی بدون نیاز به جراحی را برای افراد ارائه می کند. امروزه استفاده از روش های فرم دهی بینی بدون جراحی کم‌کم جای خود را به جراحی و عمل بینی داده است. دلیل آن نیز مزایای زیادی است که این روش ها برای افراد دارد. فرم دهی بینی بدون جراحی یک کار تخصصی است و باید در کلینیک‌های تخصصی و زیر نظر پزشک حرفه‌ای انجام شود. افراد مختلفی می توانند از این روش ها استفاده کنند. در عمل جراحی بینی غیر تهاجمی نوک و همچنین دو طرف بینی شما مورد هدف پزشک جراح قرار می گیرد ، برای بهبود شکل بینی می توان در هر قسمت از بینی فرد پر کننده تزریق را انجام داد. این روش برای شما مناسب می باشد اگر برجستگی‌ بسیار های کوچکی را در بینی خود دارید که می خواهید آن ها را صاف کنید . می خواهید نوع بینی خود را صاف کنید. قصد دارید به بینی خود کمی حجم دهید. علاقه دارید نوک بینی خود را کمی بالا تر ببرید. همچنین علاوه بر این موضوعات اگر برجستگی های بسیار کوچکی بر روی پل بینی خود دارید می توانید از این روش زیبایی برای پنهان کنید و شکل بینی خود را صاف تر کنید. همچنین اگر قصد دارید بینی شما کمی کوچک تر به نظر برسد و یا اگر قصد دارید برجستگی های بینی خود را صاف تر کنید مایع نمی تواند یک نتیجه دلخواه را برای شما به ارمغان بیاورد. لیفت بینی بدون عمل جراحی؛ لیفت بینی روشی نوین در ایجاد فرم دلخواه بینی است. در گذشته بسیاری از افراد برای رفع عیوب بینی و برطرف کردن آن و داشتن فرم بینی دلخواه از جراحی رینوپلاستی یا جراحی زیبایی که یکی از محبوب ‌ترین روش های زیبایی بود استفاده می‌کردند. از طرف دیگر افرادی هستند که به دلیل ترس از بیهوشی، دوره نقاهت طولانی مدت و برخی دیگر از عیوب این روش سنتی، برای دستیابی به فرم بینی دلخواه خود به دنبال روش دیگری هستند که بدون عمل جراحی و داشتن عوارض و هزینه زیاد به فرم بینی دلخواه خود برسند. لیفت بینی یکی از روش های کم خطر و مدرن برای فرم دهی به بینی است. این تکنیک بدون بیهوشی و در زمان کوتاه‌تری انجام می شود. افرادی که از جراحی می‌ترسند یا نمی‌خواهند زخمی روی بینی آن ها باقی بماند می توانند از روش های لیفتینگ بینی بهره ببرند. نحوه لیفت بینی شامل مواردی از این دست می شود.


دکتر سجاد آرمانفر

لیفت بینی با فیلر؛ در فیلربینی یا همان لیفت بینی با ژل ماده مخصوصی به ناحیه دارای ایراد بینی تزریق می شود. ماده پرکننده جاهای خالی را از بین می‌برد و شما با سطح صاف بینی خود مواجه می شوید. شاید با این روش کمی بینی بزرگتر دیده شود از همین‌رو افرادی که به‌طور طبیعی بینی درشتی دارند بهتر است به سراغ لیفت بینی با ژل یا همان فیلربینی نروند. ماندگاری لیفتینگ ‌بینی با ژل حدود شش ماه خواهد بود. انواع ژل مورد استفاده در این روش عبارتند از ماده طبیعی اسید هیالورونیک. این نوع ژل بهترین گزینه برای لیفتینگ با فیلر است. ماده مصنوعی اسید پلی لاکتیک. این نوع ژل یک لیفت بینی با فیلر نیمه دائمی محسوب می شود. یکی از جدیدترین روش هایی که در اصلاح فرم بینی بدون جراحی مورد استفاده قرار می‌گیرد، تزریق فیلر به بینی است. در این روش مواد یا همان فیلر را در عمیق‌ترین لایه پوست ناحیه مورد نظر تزریق کرده و سپس فرم دهی می کنند که منجر به تغییر شکل بینی شده و از ماندگای نسبتا خوبی برخوردار است. مزایای استفاده از تزریق فیلر چیست. عدم استفاده از بخیه در این روش، بدون کبودی برای مدت طولانی، رفع نواقص در کوتاه‌ترین زمان، بدون التهابات طولانی مدت، بدون درد و خونریزی، بدون دوران نقاهت روشی بی عارضه.


دکتر سجاد آرمانفر

لیفت بینی با لیزر؛ یکی‌ از انواع روش های لیفت بینی انجام آن با لیزر است که می تواند گزینه مناسبی برای لیفت بینی گوشتی باشد. بینی‌های گوشتی اغلب پس از جراحی به فرم اولیه بازگشت خواهند داشت. اما لیفتینگ بینی‌های گوشتی ریسک کمتری دارد، زیرا اثرگذاری لیزر بر روی پوست حتی پوست‌هایی با ضخامت بالا زیاد است. از همین‌رو می تواند به لیفت‌بینی گوشتی در جهت سربالا شدن کمک کند. لیفت بینی به روش NFI؛ این تکنیک نوعی فیلربینی است که به کمک ماده طبیعی اسید هیالورونیک برای رفع قوز و لیفت‌نوک‌بینی انجام می شود. این ماده ژل‌مانند بدون درد و نیاز به بیهوشی تنها با مقدار مشخصی ماده بی‌حس کننده تزریق خواهد شد و حدود شش تا دوازده ماه ماندگاری دارد.


لیفت بینی با تزریق ژل و فیلر؛ در این روش با تزریق مواد پرکننده فیلر به بینی، جاهای خالی درون آن پر شده و در نتیجه سطح صاف ایجاد می شود. لیفت بینی با تزریق فیلر دو نوع موقت و دائمی دارد. یکی از کم هزینه‌ترین و ساده‌ترین روش ها برای زیباسازی بینی می باشد. در این روش نیازی به بیهوشی و جراحی نیست. بعد از اینکه متخصص زیبایی، بینی فرد مراجعه کننده را بی حس می کند، مقادیر کمی اسید هیالورونیک در اطراف بینی تزریق می کند. از این روش برای صاف کردن انحنای بینی و پر کردن فرو رفتگی‌ها استفاده می شود. اسید هیالورونیک کاملا بدون عوارض است و بعد از حدود یک سال به طور کامل جذب بدن می شود. این عمل تقریبا ده دقیقه طول می‌کشد و نتیجه آن بعد از تزریق قابل مشاهده است. مزایای لیفت با تزریق ژل کدام اند. عدم نیاز به بیهوشی، بهبودی سریع، هزینه کم و فاقد عوارض. لیفت بینی با ژل یا فیلر بینی، یکی از روش های غیر جراحی برای بهبود شکل بینی است. در این روش، از ژل‌های خاصی استفاده می شود تا بینی به شکل دلخواه شما تغییر کند. در اینجا به بررسی بیشتر این روش پرداخته می شود. نحوه انجام لیفت بینی با ژل: لیفت بینی با ژل، یک روش غیر جراحی و غیر تهاجمی است. در این روش، پس از تزریق ژل خاص به محل مورد نظر، بینی به شکل دلخواه شما تغییر می کند. ژل‌های استفاده شده در این روش، معمولا شامل موادی مانند هیالورونیک اسید هستند که قابلیت جذب رطوبت را دارند و به راحتی در بین بافت‌های بینی جا می شوند. مدت زمان انجام لیفت بینی با ژل. مدت زمان انجام لیفت بینی با ژل حدود پانزده تا سی دقیقه طول می‌کشد. پس از تزریق ژل، نتایج آن به طور فوری قابل مشاهده هستند و شما می توانید بلافاصله پس از انجام این روش به فعالیت های روزمره خود بازگردید. زمان بازگشت به فعالیت های روزمره: لیفت بینی با ژل، یک روش غیر تهاجمی و غیر جراحی است. پس از انجام این روش، شما می توانید بلافاصله به فعالیت های روزمره خود بازگردید و نیازی به استراحت طولانی برای بازیابی ندارید. ریسک‌ها و عوارض. لیفت بینی با ژل، در مقایسه با روش جراحی، کمترین عوارض و ریسک‌ها را دارد. با این حال، همانند هر روش دیگر، ممکن است برخی عوارض ناخوشایندی از جمله احتمال خوردن ژل در داخل بافت بینی، التهاب و حساسیت بوجود آید. برای جلوگیری از این عوارض، بهتر است این روش را تنها با پزشک متخصص انجام دهید و دستورالعمل‌های پزشک را به دقت رعایت کنید. فرم دهی بینی با تزریق چربی؛ این روش که نسبت به روش تزریق ژل ایمنی بیشتری دارد باید توسط پزشک متخصص انجام شود. در این روش چربی‌های شکم و پهلوهای با استفاده از روش لیپوساکشن گرفته می شود. در ادامه چربی‌های به‌دست‌آمده سانتریفیوژ می شود و ناخالصی‌های آن جدا می شود. چربی خالص با استفاده از سرنگ‌های مخصوص به بینی فرد تزریق می شود. این روش ریسک کمتری دارد و دلیل آن این است که چون چربی‌ها از بدن خود فرد بیمار گرفته‌شده احتمال آلرژی و یا پس زدن توسط سیستم ایمنی بسیار پایین است. لیفت‌ بینی با بوتاکس؛ این تکنیک یکی‌دیگر از انواع روش های لیفت بینی است که معمولا برای افراد که پس از جراحی‌بینی دچار افتادگی نوک‌بینی می شوند، اجرا خواهد شد. از طرفی اگر شما احساس می کنید هنگام صحبت کردن پره‌های بینی‌تان از هم باز می شوند که اصطلاحا به آن گشادشدن سوراخ بینی می‌گویند، می توانید از روش لیفتینگ با بوتاکس استفاده کنید. بوتاکس یک نوع ماده ازدیاددهنده عضلات است که با تزریق آن به نواحی مختلف بینی، از ایجاد انقباضات عضلانی جلوگیری می کند و سبب کاهش ظاهر خطوط و چین و چروک در این مناطق می شود. با توجه به این خاصیت بوتاکس، می توان به کمک آن، شکل و اندازه بینی را به شکلی مطلوب تغییر داد. در اینجا به بررسی بیشتر این روش پرداخته می شود. نحوه انجام لیفت بینی با بوتاکس: در این روش، پزشک متخصص با استفاده از سوزنی که شامل بوتاکس می باشد، بوتاکس را در بخش‌هایی از بینی تزریق می کند که نیاز به تغییر دارند. پس از تزریق بوتاکس، بخش‌هایی از بینی که در نتیجه تحریک بوتاکس کمتر از حالت قبلی خود انقباض می کنند و شکل بینی بهبود می‌یابد. این روش معمولا برای کاهش شکل بینی و تسریع فرایند بازیابی پس از عمل جراحی بینی استفاده می شود. مدت زمان انجام عمل: این روش غیر تهاجمی و سریع است و مدت زمان کوتاهی برای انجام آن نیاز است. معمولا این روش طی پانزده تا سی دقیقه به پایان می‌رسد. زمان بازگشت به فعالیت های روزمره: بعد از انجام لیفت بینی با بوتاکس، شما می توانید بلافاصله به فعالیت های روزمره خود بازگردید. این روش باعث نیاز به ترمیم و بازیابی نمی شود و شما می توانید به فعالیت های روزانه خود بلافاصله پس از انجام روش بازگردید. ریسک ها و عوارض: همانند سایر روش های لیفت بینی، لیفت بینی با بوتاکس نیز ممکن است به عوارضی مانند سردرد، خشکی و تورم منجر شود. برای جلوگیری از این عوارض، بهتر است پس از انجام روش، استراحت کافی داشته باشید و دستورات پزشک را به دقت رعایت کنید. 


لیفت به روش پلاسما جت؛ یکی از مدرن‌ترین روش های لیفت بینی می باشد که با نام بلفاروپلاستی نیز معروف است. این روش لایه سطحی پوست را از حالت جامد به گاز تبدیل کرده و باعث تحریک بافت پوست و همچنین سلول‌های پوستی می شود. این روش به بیهوشی نیاز ندارد ولی ممکن است مراحل درمان تا پنج جلسه به طول بیانجامد. روش کار به این صورت است که ابتدا صورت را از هرگونه آرایش پاک کرده و به مدت یک ساعت پماد ضد عفونی کننده را بر روی پوست قرار می دهند. سپس پوست بینی را به صورت نقطه ای می‌سوزانند که ممکن است با کمی درد و یا گرما همراه باشد. آثار نقاط سوختگی بین چهار الی ده روز از بین می‌رود. بهتر است از دست زدن و مالیدن این ناحیه از پوست خودداری کنید. استفاده از این روش بیشتر برای بینی‌های گوشتی مناسب است. مزایای لیفت با پلاسما جت کدام اند. هزینه کمتر نسبت به عمل جراحی بینی، عدم نیاز به بیهوشی، بهبودی سریع، کم بودن عوارض و نتیجه دراز مدت. در این روش با استفاده از دستگاهی به نام پلاسما جت، فرم دهی بینی بیمار انجام می شود. فرم دهی با دستگاه پلاسما جت یکی از بهترین روش ها برای چین‌وچروک‌های صورت نیز می باشد. در این روش ابتدا پاک‌سازی بینی فرد انجام می شود و سپس پزشک نقاط مشخصی را با دستگاه می‌سوزاند. این سوزاندن در نقاط ریز انجام می شود و شما متحمل درد نخواهید شد. روش فرم دهی بینی با دستگاه پلاسما جت بهترین روش جایگزین عمل بینی است که چربی‌های اضافه روی بینی شما را می‌گیرد. این نوع فرم دهی بینی که طرفداران خاص خود را دارد در چند جلسه انجام می شود و عوارض بعد از انجام بسیار کم خواهد بود. روش پلاسما توسط دستگاهی با نام Plexer (پلکسر) انجام می شود که یک دستگاه وارداتی است که از کشور ایتالیا وارد ایران می شود. 

پلاسما جت یکی از مدرن‌ترین روش های زیبایی و جوانسازی پوست است که با نام «بلفاروپلاستی دینامیک» نیز شناخته می شود. پلاسما نوع چهارم یک ماده بوده و نه جامد و نه مایع و نه گاز است. اساس کار روش لیفتینگ بوسیله پلاسما جت بینی ، این است که پلاسما جت با یونیزه کرده گاز میان اپلیکاتور و پوست، لایه سطحی پوست اپیدرم را از حالت جامد به گاز تبدیل می کند؛ این عمل در نهایت باعث تحریک سلول‌های پوستی و بهبود بافت پوست می‌گردد. از این روش علاوه بر لیفت بینی بدون جراحی می توان برای رفع افتادگی پلک، رفع چین و چروک پوست، برطرف نمودن خال‌ و انواع اسکار استفاده کرد. استفاده از روش پلاسما جت نیز به جراحی یا بیهوشی نیاز ندارد اما بنابر صلاحدید پزشک و نیاز مراجعه کننده، ممکن است مراحل درمان شما تا پنج جلسه نیز به طول بیانجامد، البته فاصله بین این جلسات در حدود یک ماه است. لیفت بینی بدون جراحی در این روش پس از پاک‌سازی کامل صورت فرد از مواد آرایشی، به مدت یک ساعت پماد ضد عفونی کننده را روی سطح پوست شخص قرار می دهند. پس از این مرحله پوست بینی به صورت نقطه‌ای سوزانده خواهد شد که با کمی احساس درد یا گرما همراه خواهد بود. در آخر نقاط سوختگی کوچکی در جایی که پلاسما انجام شده، باقی می‌مانند که چهار الی ده روز طول می‌کشد تا اثر آن از بین برود. برای بهبود سریع تر این آثار بهتر است که از دست زدن به این ناحیه، مالیدن آن و قرار گرفتن در زیر نور خورشید خودداری کنید. استفاده از پلاسما جت بیشتر به افرادی توصیه می شود که بینی گوشتی داشته و می‌خواهند به جای عمل بینی گوشتی، بدون جراحی یا بی‌هوشی فرمی دلخواه را برای بینی خود ایجاد کنند؛ البته زمانی که پلاسما جت در کنار روش هایی همچون اسیدهیالورونیک استفاده شود، می تواند نتایج به مراتب بهتری را برای شخص به همراه داشته باشد.


فواید چسب لیفت بینی؛ همه مردم به خصوص خانم‌ها دوست دارند بینی خوش فرمی داشته باشند. به همین دلیل به دنبال روش هایی برای تغییر شکل بینی هستند. تا چند سال قبل فقط با استفاده از عمل جراحی امکان تغییر فرم بینی وجود داشت. از این رو برخی از افراد به این عمل‌های جراحی پرخطر و دردآور تن می‌دادند. امروزه روش های ایمن و ساده‌ای برای زیبایی بینی ایجاد شده است که می توانند در کمترین زمان بینی شما را به فرم دلخواهتان تغییر دهند. یکی از این روش ها، استفاده از چسب بینی است. ممکن است برایتان پیش آمده باشد که بخواهید در مراسم یا جشنی خاص حضور پیدا کنید، اما بینی‌تان اعتماد به نفس شما را کاهش ‌دهد. در این زمان با استفاده از چسب لیفتینگ بینی می توانید بینی خوش فرمی داشته باشید. چسب لیفت یک چسب با ویژگی‌های خاص است و می تواند لیفتینگ بینی را انجام دهد. این چسب که یکی از پرکاربردترین ابزارهای پزشکی است، فواید بی‌شماری دارد از جمله: چسب لیفتینگ بینی کاملا شفاف، بی رنگ و نازک است؛ به همین دلیل کسی متوجه آن نخواهد شد. چسب لیفت، ضدآب و ضد حساسیت است و برای استفاده مکرر از آن اذیت نخواهید شد. البته برای دستیابی به نتیجه مورد نظر لازم است که به مدت شش ماه از آن استفاده نمایید. هر چسب لیفتینگ بینی به مدت هشت ساعت کارایی دارد و در زمان کار و مهمانی می توانید از آن استفاده کنید. برخلاف روش های جراحی و زیبایی دیگر که اکثرا تهاجمی هستند و خطرات و عوارضی به دنبال دارند، چسب لیفت غیر تهاجمی و بدون خطر است. علاوه بر این نیازی به رعایت دستورالعمل‌ها و مراقبت نخواهد داشت. 

کاملا مقرون به صرفه است. برای انواع مختلف بینی‌ها مخصوصا بینی‌های گوشتی کاملا مناسب است. در صورت عدم رضایت از نتیجه می توانید آن را بردارید. لیفت بینی با چسب یک روش غیر جراحی و غیر تهاجمی است که برای بهبود شکل بینی استفاده می شود. در این روش، با استفاده از چسب‌های خاص، بینی به شکل دلخواه شما تغییر می کند. در اینجا به بررسی بیشتر این روش پرداخته می شود. نحوه انجام لیفت بینی با چسب: در این روش، پس از شستشوی بینی و خشک کردن آن، چسب‌های خاصی روی بینی قرار می‌گیرند. سپس با کمک یک ابزار خاص، بینی به شکل دلخواه فشرده می شود و چسب‌ها به شکلی قرار می‌گیرند که بینی به شکل مورد نظر تغییر کند. مدت زمان انجام لیفت بینی با چسب: مدت زمان انجام لیفت بینی با چسب حدود پانزده تا بیست دقیقه طول می‌کشد و برای اینکه نتیجه بهتر و بیشتری داشته باشید، بهتر است از یک پزشک متخصص در این زمینه استفاده کنید. زمان بازگشت به فعالیت های روزمره: در این روش، شما می توانید بلافاصله پس از انجام لیفت بینی با چسب به فعالیت های روزمره خود بازگردید. این روش غیر تهاجمی و غیر جراحی بوده و نیازی به استراحت طولانی برای بازیابی ندارد. ریسک‌ها و عوارض: لیفت بینی با چسب در مقایسه با روش جراحی کمترین عوارض و ریسک‌ها را دارد. با این حال، در صورت استفاده نادرست از چسب‌ها، ممکن است به عوارضی مانند حساسیت، التهاب و ایجاد آسیب در پوست بینی منجر شود. برای جلوگیری از این عوارض، بهتر است این روش را تنها با پزشک متخصص انجام دهید و دستورالعمل‌های پزشک را به دقت رعایت کنید.


لیفت بینی با نخ؛ پراستفاده‌ترین روش لیفت بینی که با در آن با نخ‌های مخصوص، بینی را به شکل اولیه خود درمی‌آورند. این روش نهایتا دو سال عمر دااشته و پس از آن نیاز به تمدید دارد، لیفت بینی با لیزر: لیزر تنها توانایی تاثیرگذاری روی سطح پوست را دارد و برای همین نمی توان از آن انتظار تاثیرات عمقی‌تر داشت. لیفت بینی گوشتی از این روش توصیه می شود. این روش یکی از پر طرفدارترین روش های لیفت بینی به شمار می‌رود و نسبت به تزریق ژل ماندگاری بیشتری دارد. همچنین این روش یکی از بهترین روش ها برای افرادی است که بعد از عمل بینی از فرم بینی خود راضی نیستند و مایل به تغییر آن هستند. در این روش بعد از بی حس کردن بینی، سوراخ کوچکی روی نوک بینی ایجاد می شود و نخ‌ها را زیر پوست شخص قرار می دهند. نخ‌ها از جنس پروتئین بوده و سازگار با بافت بدن هستند. این نخ‌ها دو سال بعد از عمل بدون هیچ عوارضی جذب بدن شده و بینی به حالت اولیه بر می‌گردد. از این روش برای برطرف کردن قوز بینی و رفع افتادگی سر بینی می توان استفاده کرد و دوران نقاهت بیشتری نسبت به لیفت با ژل دارد. این روش پیشرفته که از ماندگاری بالایی برخوردار است حدود یک الی دو میلی متر نوک بینی را به سمت بالا کشیده و حالت سربالا بودن را به بینی شما می‌بخشد. در این روش نخ‌ها انواع مختلفی دارند اما همه آن ها از جنس پلی دی اکسانون بوده و بسیار نازک هستند. این روش زیبایی غیرجراحی از نخ های نازک و قابل جذب معمولا از پلی دیوکسانون ساخته شده است برای لیفت و تغییر شکل بینی استفاده می کند. نخ ها از طریق برش های کوچک در بینی وارد می شوند و سپس برای بالا بردن و اصلاح شکل بینی استفاده می شوند. این روش نسبتا سریع است و به حداقل زمان برای بهبودی نیاز دارد. لیفت بینی یک جایگزین عالی برای روش های زیبایی پیچیده تر مانند عمل جراحی بینی است. این تکنیک بسیار جدید است و به کمک نخ‌های مخصوص تغییرات قابل مشاهده را به طبیعی‌ترین شکل در بینی شما ایجاد می کنند. پزشک با قرار دادن نخ‌های مخصوص در محل مناسب و کشیدن آن باعث اصلاح ایرادات ظاهری بینی شما می شود. برجستگی و قوز بینی را می توان به‌راحتی با این روش برطرف کرد. نخ‌های مورد استفاده برای لیفت ‌ینی قابل جذب هستند و نیاز به بخیه یا برش ندارند. اما این روش دائمی نیست و پس از گذشت یک یا دو سال نیاز به ترمیم دارد. در این روش بینی توسط نخ‌هایی قابل جذب به سمت بالا کشیده شده و در فرم ایده‌آل قرار می‌گیرد. این نخ‌ها پس از بی‌حسی موضعی، در زیر پوست قرار گرفته و به‌دلیل قابل جذب بودن پس از دو سال اثر خود را از دست می دهند. موثرترین نخ‌های مورد استفاده در لیفت بینی عبارتند از: مونوفیلامنت، PDO-COG و پلی‌گلی‌کولید. بهترین نخ‌های قابل استفاده در انواع روش لیفت بینی عبارتند از روش Hurricane. قرار گرفتن نخ‌ها به صورت مارپیچ درون بینی؛ در این روش نخ‌ها را به صورت مارپیچ درون دماغ قرار می دهند. این کار باعث ایجاد التهاب بیشتر و درنتیجه نتیجه بهتر خواهد بود. روش دوبل. ورود نخ‌ها از سر بینی به داخل برای سربالا شدن نوک آن؛ نخ‌ها در این روش از سوراخ سر بینی وارد شده و برای همین دماغ معمولا سربالا می شود. برای رفع انحراف نمی توان از این روش بهره‌گرفت. فرآیند لیفت بینی با نخ چگونه است؛ در اینجا یک طرح کلی از روند ارائه شده است: مشاوره: اولین گام، برنامه ریزی برای مشاوره با یک پزشک واجد شرایط است که در روش های زیبایی متخصص است. در طول مشاوره، در مورد اهداف و انتظارات خود از این روش صحبت خواهید کرد. پزشک آناتومی بینی، کیفیت پوست و سلامت کلی شما را ارزیابی می کند تا تشخیص دهد که آیا فرد مناسبی هستید یا خیر. کاندید لیفت بینی با نخ. آماده‌سازی: قبل از عمل، پزشک ممکن است از یک بی‌حس کننده موضعی یا یک کرم بی‌حس کننده موضعی استفاده کند تا از راحتی شما در طول فرآیند اطمینان حاصل شود. آن ها همچنین منطقه را ضد عفونی می کنند تا خطر عفونت را به حداقل برسانند. قرار دادن نخ: پزشک از یک سوزن یا کانول نازک برای وارد کردن نخ های قابل حل در نواحی خاصی از بینی استفاده می کند. این نخ ها معمولاً از موادی مانند پلی دیوکسانون (PDO) یا پلی کاپرولاکتون (PCL) ساخته می شوند که در طول زمان توسط بدن قابل جذب هستند. نخ ها به طور استراتژیک برای بلند کردن و تغییر شکل بینی مطابق با نتیجه دلخواه شما قرار می گیرند. تنظیم نخ: هنگامی که نخ ها وارد می شوند، پزشک ممکن است به آرامی آن ها را دستکاری کرده و تنظیم کند تا به شکل دلخواه و بلند کردن آن ها برسد. این مرحله امکان تنظیم دقیق و سفارشی سازی نتایج را فراهم می کند. مراقبت پس از عمل: پس از عمل، پزشک ممکن است دستورالعمل‌های خاصی را به شما ارائه دهد که باید دنبال کنید برای بهبودی و نتایج مطلوب این ممکن است شامل اجتناب از فعالیت های شدید، خودداری از لمس یا اعمال فشار به ناحیه تحت درمان و استفاده از داروهای تجویز شده یا درمان های موضعی در صورت لزوم باشد. آن ها همچنین یک قرار ملاقات بعدی برای نظارت بر پیشرفت شما تعیین خواهند کرد. توجه به این نکته مهم است که نتایج لیفت بینی با نخ معمولا فوری است، اگرچه ممکن است در ابتدا تورم و کبودی خفیف ایجاد شود. نخ ها تولید کلاژن را تحریک می کنند و در طول زمان حمایت و ساختار بیشتری برای بینی ایجاد می کنند. مدت زمان نتایج می تواند متفاوت باشد، اما عموماً موقتی است، زیرا نخ ها در نهایت حل می شوند. مزایای لیفت با نخ کدام اند. نیاز نداشتن به بیهوشی، ماندگاری بالا نسبت به روش تزریق ژل، نیاز نداشتن به بیهوشی کامل، دوران نقاهت کوتاه و به وجود آوردن تغییرات دلخواه روی بینی. عملکرد نخ لیفت بینی چگونه است؛ در لیفت بینی، نخ‌های مورد استفاده باعث تغییر فرم بینی می شوند. این نخ‌ها مانند یک پشتیبان عمل می کنند و نوک و پل بینی را لیفت می کنند و به سمت بالا می‌کشند. در نتیجه بینی شما کوچک‌تر و خوش فرم‌تر دیده می شود و به شکل ایده‌آلتان نزدیک خواهد شد. عملکرد دیگری که نخ‌های لیفت بینی دارند این است که کلاژن سازی پوست را تحریک می کنند و باعث می شوند که نتیجه درمان ماندگاری بیشتری داشته‌ باشد. روش انجام لیفتینگ بینی به این صورت است که پزشک ابتدا بینی شما را به طور کامل ارزیابی می کند تا تعداد نخ‌های مورد نیاز و میزان لیفت را مشخص نماید. سپس صورتتان را علامت گذاری می کند تا مکآن های دقیق ورود نخ مشخص شوند. برای اینکه خطر ابتلا به عفونت در پوست بینی به خصوص قسمت‌هایی که نخ وارد آن ها شده کاهش یابد، باید ضدعفونی انجام شود. پزشک برای شروع لیفتینگ بینی از بی‌حسی موضعی استفاده می کند تا درمان بدون درد انجام شود. در نهایت با کمک یک کانول بلانت یا سوزن ظریف، نخ‌ها به قسمت‌های مشخص شده وارد می شوند. رفع قوز بینی با لیفت نخ؛ بینی اکثر افراد در اثر ضربه یا به صورت ارثی دارای برجستگی یا قوز است. بیشتر افراد فکر می کنند که تنها روش برطرف کردن قوز بینی عمل جراحی است، اما اینطور نیست. شاید کمی عجیب به نظر برسد اما با کمک لیفت بینی می توان برجستگی و قوز آن را نیز برطرف نمود و یک بینی صاف داشت. برای رفع قوز بینی پزشک ابتدا باید نوع آن را بررسی کند. قوز بینی می تواند واقعی، پنهان یا کاذب باشد که بررسی نوع آن تنها توسط پزشک قابل انجام است. سپس متخصص بر اساس نوع برجستگی، مناسب‌ترین نوع درمان و بهترین نوع نخ را انتخاب خواهد کرد. قوز بینی نمی تواند منجر به مشکلات تنفسی شود و فقط در چهره فرد تاثیر می‌گذارد‌. بنابراین برداشتن آن یک ضرورت پزشکی نیست و بدون جراحی و با روش های ساده‌ای مانند لیفت نخ هم می توان آن را رفع کرد. برطرف کردن قوز بینی با نخ به این صورت است که نخ ها درون کلوملا یا بر روی تیغه بینی بارگذاری می شوند تا با جلو کشیدن پوست و بالا کشیدن بینی، قوز این ناحیه به طور کامل برطرف شود. لیفت بینی استخوانی با نخ؛ لیفت بینی استخوانی با نخ یک روش جدید و نوین برای بهبود شکل بینی است. در این روش، نخ‌هایی به عنوان پیوندهای استخوانی بینی در نظر گرفته می شوند. در اینجا به بررسی بیشتر این روش پرداخته می شود. نحوه انجام لیفت بینی با نخ: در این روش، پزشک متخصص با استفاده از سوزنی که شامل نخ‌های استخوانی درجه یک می باشد، نخ‌ها را در داخل بینی تزریق می کند. پس از تزریق نخ‌ها، پیوندهای استخوانی بینی به شکل دلخواه تغییر می کنند و بافت‌های بینی تحریک می شوند تا کلاژن و الاستین جدیدی تولید کنند. این روش برای کاهش شکل بینی و تسریع فرایند بازیابی پس از عمل جراحی بینی استفاده می شود. مدت زمان انجام عمل: این روش غیر تهاجمی است و مدت زمان کوتاهی برای انجام آن نیاز است. معمولا این روش طی پانزده تا سی دقیقه به پایان می‌رسد. زمان بازگشت به فعالیت های روزمره: بعد از انجام لیفت بینی با نخ استخوانی، شما می توانید بلافاصله به فعالیت های روزمره خود بازگردید. این روش باعث نیاز به ترمیم و بازیابی نمی شود و شما می توانید به فعالیت های روزانه خود بلافاصله پس از انجام روش بازگردید. لیفت بینی گوشتی با نخ لیفت؛ بینی گوشتی با نخ یا PDO، یک روش غیر جراحی برای بهبود شکل بینی است. این روش از نخ‌های قابل جذب پلی دی‌اکسانون PDO برای بهبود شکل بینی استفاده می کند. در اینجا به بررسی بیشتر این روش پرداخته می شود. نحوه انجام لیفت بینی با نخ: در این روش، پزشک متخصص با استفاده از سوزنی که شامل نخ PDO است، نخ را در داخل بینی تزریق می کند. پس از تزریق نخ، بینی به شکل دلخواه تغییر می کند و بافت‌های بینی تحریک می شوند تا کلاژن و الاستین جدیدی تولید کنند. این روش معمولاً برای کاهش شکل بینی و تسریع فرایند بازیابی پس از عمل جراحی بینی استفاده می شود. مدت زمان انجام عمل: این روش غیر تهاجمی است و مدت زمان کوتاهی برای انجام آن نیاز است. معمولا این روش طی پانزده تا سی دقیقه به پایان می‌رسد. زمان بازگشت به فعالیت های روزمره: بعد از انجام لیفت بینی با نخ، شما می توانید بلافاصله به فعالیت های روزمره خود بازگردید. این روش نیاز به ترمیم و بازیابی ندارد و شما می توانید به فعالیت های روزانه خود بلافاصله پس از انجام بازگردید. لیفت بینی با استفاده از پروتز بینی؛ در این روش، پروتز بینی به صورت دقیق در بینی قرار می‌گیرد تا حجم بینی را افزایش دهد و شکل بینی را به شکل دلخواه تغییر دهد. این روش معمولاً برای بهبود شکل بینی در افرادی با بینی پهن و یا تحت عمل جراحی بینی ناموفق استفاده می شود. لیفت بینی با استفاده از رادیوفرکانس؛ در این روش، با استفاده از رادیوفرکانس، نواحی مختلف بینی کوچک شده و شکل بینی بهبود می‌یابد. لیفت تیغه بینی؛ در صورت وجود نواقص در تیغه بینی می توان از لیفت نخ استفاده کرد. در این روش پزشک از یک سوزن ظریف و تعدادی نخ مخصوص لیفت استفاده می کند و مشکلات این ناحیه را برطرف خواهد کرد. در زمآن های گذشته برای لیفت تیغه بینی از نخ‌های غیر جذبی استفاده می‌شد که پس از اثرگذاری نیاز به خارج کردن آن ها بود. امروزه با پیشرفت علم، برای لیفتینگ بینی از نخ‌های جذبی و زیست سازگار استفاده می شود که پس از گذشت زمان توسط بدن جذب می شوند و عوارض شدیدی به همراه نخواهند داشت. افرادی که نوک بینی افتاده دارند، در تیغه بینی دچار فرورفتگی شده‌اند یا از نتیجه جراحی بینی خود ناراضی هستند، کاندیدای مناسبی برای لیفت تیغه بینی خواهند بود. البته زنان باردار و شیرده، افرادی که در انعقاد خون دچار اختلال هستند، افراد مبتلا به بیماری‌های نئوپلاستیک، اشخاص سیگاری یا کسانی که به تازگی دخانیات را ترک کرده‌اند، نباید از لیفتینگ بینی استفاده کنند. برخی از مزایای لیفت تیغه بینی عبارتند از: برای این روش درمانی نیازی به بیهوشی یا ایجاد برش نیست و تحت بی‌حسی موضعی انجام می شود. مدت زمان مورد نیاز برای لیفت تیغه بینی بسیار کوتاه است. در این روش اگر چه به رفع نقص‌های ظاهری پرداخته می شود، اما تغییری در ساختار بینی ایجاد نخواهد شد. لیفت تیغه بینی با نخ، هیچ رد زخم یا جای اسکار بر روی صورت زیباجو باقی نمی‌گذارد. نتایج به دست آمده از لیفت تیغه بینی فورا قابل مشاهده هستند. قبل و بعد از انجام لیفت، نیازی نیست که دستورالعمل‌های سخت و خاصی را رعایت کنید. لیفت پره های بینی؛ از آنجایی که بینی در وسط صورت قرار دارد، تاثیر زیادی بر روی چهره خواهد داشت. برخی از افراد تنها از فرم پره‌های بینی خود ناراضی هستند و بینی آن ها مشکل دیگری ندارد. در این صورت عمل جراحی گزینه مناسبی برای آن ها نخواهد بود. این افراد با استفاده از روشی ایمن و کم خطر می توانند فرم پره‌های بینی خود را تغییر داده و آن ها را به فرم ایده‌آلشان نزدیک‌تر کنند. لیفت پره‌های بینی بدون ایجاد برش و بدون عارضه جدی انجام می شود و می تواند باعث ایجاد تناسب در چهره فرد شود. انجام این روش تنها ده دقیقه زمان می‌برد و دوره نقاهت کوتاهی دارد. برای لیفت پره‌های بینی پزشک پس از اعمال بی‌حسی، نخ‌های قابل جذبی را توسط کانولای ریز و ظریف به زیر پوست می‌فرستد و منجر به اصلاح فرم بینی خواهد شد. برای دستیابی به نتیجه بهتر ممکن است پزشک به شما پیشنهاد دهد که همراه با لیفت نخ، تزریق فیلر را نیز امتحان کنید. از این روش برای برطرف کردن نواقص بینی عمل شده نیز استفاده می شود. البته از چسب لیفت نیز برای کوچک نشان دادن پره‌های بینی می توان استفاده نمود. این چسب‌ها کاملا بی‌خطر هستند و استفاده از آن ها بسیار ساده است. البته باید توجه داشته باشید که تاثیر این روش موقت است و زمانی که چسب را از روی بینی برمی‌دارید، پره‌ها به حالت قبل خود بازمی‌گردند.


مزایا و معایب لیفت بینی

لیفت بینی بهتر است یا عمل‌بینی؛ اکثر افرادی که قوز یا برجستگی روی بینی خود دارند حتما هنگام انتخاب بهترین روش برای رفع آن ها دچار سردرگمی می شوند. بینی در مرکزیت صورت قرار گرفته و کوچکترین تغییری در آن می تواند اثرات قابل توجهی در چهره شما ایجاد کند. در حال حاضر پزشکان متخصص زیبایی لیفت بینی بدون جراحی را یک روش بسیار موثر و کارآمد در عین حال کم‌خطر برای رفع قوز، برجستگی، افتادگی نوک‌ بینی و تقارن‌سازی پره‌ های آن معرفی می کنند. این روش نسبت به جراحی‌بینی عوارض بسیار کمتر و هزینه مناسب‌تری دارد اما نمی توان انتظار تغییرات بسیار چشمگیر همچون روش جراحی داشت. این موارد را با هم بررسی می کنیم. مزایا؛ لیفت بینی به مراتب ارزان‌تر از روش جراحی برای شما تمام خواهد شد، لیفت بینی درد و اثرات جانبی کمی دارد، مراقبت‌های پس از جراحی بینی دیگر مورد نیاز نیست. مهم ترین مزایای آن عبارتند از بدون بیهوشی و عوارض ناشی از آن انجام می شود. انجام فعالیت روزمره بلافاصله پس از لیفتینگ ‌بینی بلامانع است. دوره نقاهت ندارد و زمان بهبودی بسیار سریع خواهد بود. نتایج لیفت‌بینی بلافاصله پس از انجام آن قابل مشاهده است. هزینه این تکنیک نسبت به عمل جراحی بینی مناسب‌تر خواهد بود. مزایای لیفت بینی با نخ؛ در اینجا برخی از مزایای بالقوه مرتبط با لیفت بینی با استفاده از نخ وجود دارد: غیر جراحی: یکی از مزایای قابل توجه لیفت بینی با نخ این است که یک روش غیر جراحی است. این بدان معنی است که نیازی به برش، بیهوشی عمومی یا زمان بهبودی طولانی در ارتباط با جراحی بینی سنتی نیست. این می تواند برای افرادی جذاب باشد که ترجیح می دهند از خطرات و زمان توقف مرتبط با جراحی اجتناب کنند. سریع روش: لیفت بینی با نخ معمولا یک روش سریع است که در کمتر از یک ساعت انجام می شود. این شامل قرار دادن نخ های حل شدنی در بینی است که برای بلند کردن و تغییر شکل بافت های بینی استفاده می شود. راحت بودن زمان کوتاه‌تر پروسه ممکن است برای افرادی که برنامه‌های شلوغ یا زمان محدودی برای بهبودی دارند جذاب باشد. نتایج فوری: برخلاف رینوپلاستی جراحی که کاهش تورم و کبودی ممکن است هفته ها یا حتی ماه ها طول بکشد، نتایج لیفت بینی با نخ معمولا بلافاصله پس از عمل قابل مشاهده است. نخ ها حمایت و لیفت فوری بینی را فراهم می کنند و ظاهر و تقارن آن را بهبود می بخشند. حداقل زمان استراحت: از آنجایی که این روش غیرجراحی است، زمان بهبودی در مقایسه با رینوپلاستی سنتی معمولاً کوتاه‌تر است. اکثر افراد می توانند در عرض چند روز فعالیت های عادی خود را از سر بگیرند، اگرچه پیروی از دستورالعمل های پس از عمل که توسط پزشک ارائه شده است مهم است. برگشت پذیر: دیگری مزیت لیفت بینی با نخ برگشت پذیر بودن آن است. بر خلاف رینوپلاستی جراحی که شامل تغییرات دائمی در ساختار بینی می شود، نخ های استفاده شده در این روش قابل حل هستند و در صورت تمایل می توان آن ها را تنظیم یا برداشت. این برگشت پذیری مقداری انعطاف پذیری را فراهم می کند و اجازه می دهد تا در صورت تغییر ترجیحات بیمار در طول زمان، تغییراتی انجام شود. مهم است به خاطر داشته باشید که در حالی که لیفت بینی با نخ می تواند مزایای خاصی داشته باشد، ممکن است برای همه مناسب نباشد. عواملی مانند آناتومی بینی فرد، نتیجه مطلوب و سابقه پزشکی باید هنگام تعیین مناسب ترین رویکرد برای رفع نگرانی های زیبایی در نظر گرفته شوند. مشاوره با یک متخصص پزشکی واجد شرایط برای بحث در مورد مزایای بالقوه، خطرات و محدودیت های این روش در مورد خاص شما ضروری است. کاندیدای ایده آل برای لیفت بینی با نخ؛ لیفت بینی با نخ برای افرادی مناسب است که می خواهند شکل، تقارن یا ظاهر کلی بینی خود را بدون انجام جراحی بهبود بخشند. نامزدهای ایده آل شامل کسانی هستند که عیوب جزئی بینی، میل به پیشرفت های ظریف، سلامت کلی خوب و انتظارات واقع بینانه دراند. 


بسیار مهم است که با یک متخصص واجد شرایط مشورت کنید تا ارزیابی کند و تعیین کند که آیا شما کاندید مناسبی برای این روش هستید یا خیر. ضررهای لیفت بینی؛ در کنار تمامی مزایای این تکنیک می توان برخی موارد را به عنوان ایرادات آن درنظر گرفت. شایع‌ترین معایب لیفت بینی عبارتند از: لیفت بینی یک روش دائمی نیست. هزینه‌های لیفت بینی بدون جراحی شامل بیمه نمی شود. نباید از لیفتینگ بینی انتظار تغییرات چشمگیر داشته باشید. اگر تزریق لیفت‌بینی به‌درستی انجام نشود، با کبودی و تورم همراه خواهد شد. اگر برای انجام این تکنیک به سراغ پزشک متخصص نروید، احتمال تزریق در ناحیه نامناسب و خونریزی وجود دارد. تاثیر عموما موقتی است، مناسب هرکسی نیست، امکان بدتر شدن بینی در بعضی از موارد وجود دارد، از عوارض نخ لیفت بینی می توان به قرمزی، کبود شدن و ورم کردن دماغ اشاره کد که این اثرات معمولا ماندگار نخواهند بود.

لیفت بینی با نخ یک روش غیرجراحی برای تغییر شکل بینی است که عوارضی کمتری نسبت به روش های جراحی بینی دارد. با این حال، همانطور که در هر روش پزشکی دیگری نیز ممکن است، لیفت بینی با نخ نیز ممکن است با عوارضی همراه باشد. برخی از عوارض ممکن عبارتند از تورم و کبودی در منطقه بینی: این عارضه ممکن است در طی دو تا سه روز پس از جراحی رخ دهد و به طور معمول پس از چند روز بهبود می‌یابد. درد. ممکن است درد در منطقه بینی شما پس از جراحی احساس شود. با این حال، این درد معمولا از طریق مصرف داروهای دردسردکن کاهش می‌یابد. عفونت در صورتی که به ناحیه بینی بعد از عمل لمس بیش از حدی شود، ممکن است عفونت در ناحیه بینی به وجود آید. در صورتی که علائمی از عفونت مانند درد، تورم، قرمزی و گرمی در ناحیه بینی دیده شود، باید به پزشک اطلاع داده شود. 


خونریزی در برخی از موارد، ممکن است خونریزی در ناحیه بینی رخ دهد. این علائم معمولا در چند روز اول پس از عمل بهبود می‌یابند. آیا لیفت بینی ضرر دارد؛ به طور کلی لیفت بینی یک روش کم خطر و بی‌ضرر است و در صورتی که توسط پزشک با تجربه انجام شود و مراقبت‌های پس از آن رعایت شوند، زیباجو هیچ عارضه‌ای را تجربه نخواهد کرد. البته باید توجه داشته باشید که عوارضی مانند قرمزی، تورم، کبودی نقطه‌ای و حساسیت جزو عوارض رایج این روش هستند و خطرناک نخواهند بود. تقریبا در همه درمآن های زیبایی که در آن ها از سوزن استفاده می شود این عوارض وجود دارند. با این وجود عدم رعایت استانداردها، انتخاب روش اشتباه، استفاده از تعداد نخ نامناسب، تکنیک نادرست و عدم آشنایی پزشک در رابطه با مورفولوژی و آناتومی بینی می تواند منجر به تشدید عوارض لیفتینگ شود. برخی از عوارض جانبی این روش عبارتند از: احتمال عفونت پوست بینی و انحراف پل بینی در این روش وجود دارد. 

در صورتی که از نخ‌های نامناسب استفاده شود و عمق انتخابی برای قرار دادن نخ‌ها کم باشد، نخ‌ها از زیر پوست قابل مشاهده خواهند بود.احتمال نامتناسب بودن بینی نسبت به سایر اجزای صورت وجود دارد. تا چند روز پس از لیفت، در ناحیه تحت درمان احساس درد خواهید داشت. در صورت کمک گرفتن از پزشک بی‌تجربه، ممکن است تیغه یا لبه‌های بینی نامتقارن شوند. آیا عمل لیفت بینی برای همه مناسب است؛ جواب این سوال خیر است. لیفت بینی همانطور که ارزان‌تر و ساده‌تر از روش جراحی است، ماندگاری و توان اصلاح کمتری نیز دارد. لیفت برای بینی‌های گوشتی معمولا روش مناسبی است. اما اگر مشکل بینی شما عمقی باشد یا مشکل تنفسی داشته باشید، لیفت بینی برای شما مناسب نخواهد بود. از طرف دیگر این روش موقتی بوده و همواره نیاز به تمدید دارد. عموما این روش را به‌کسانی توصیه می کنند که می‌خواهند شکل بینی خود پس از جراحی را ببینند که به آن ها می‌آید یا خیر.


مراقبت های بعد از لیفت بینی بدون جراحی

کاندید مناسب برای لیفت بینی کیست. لیفت بینی بدون جراحی از محدودیت برخوردار نیست و هر شخصی که علاقمند به رفع ایرادات ظاهری بینی خود باشد می تواند از این روش استفاده کند. مناسب‌ترین افرادی که نتیجه چشمگیری از این تکنیک جدید می‌گیرند، افراد با بینی‌های گوشتی هستند زیرا محدودیت در انجام روش برای پزشک بسیار کم است. در مواردی که نواقص بینی با لیفت قابل برطرف سازی نباشد، پزشک به شما توصیه می کند که از همین ابتدا به سراغ جراحی‌های بینی بروید. تصمیم گیری این موضوع که آیا شما گزینه مناسبی برای انجام لیفت بینی هستید بر عهده پزشک است. قبل از فرم دهی بینی بدون نیاز به جراحی چه‌کاری باید انجام دهیم؛ قبل از انجام فرم دهی بینی از داروهای رقیق‌کننده خون مثل آسپیرین نباید استفاده کنید. در هنگام مراجعه به کلینیک نیز نباید هیچ نوع آرایشی بر روی پوست خود داشته باشید و اگر آلرژی یا مشکلی دارید حتما با پزشک خود در میان بگذارید. در مورد بعد از فرم دهی نیز باید کاملاً مراقب بینی خود باشید. تا مدتی باید مواظب ضربه خوردن بینی خود باشید و داروهایی که پزشکتان تجویز کرده است را حتماً استفاده کنید. ابتدا قبل از انجام این کار با هر تکنیکی به دنبال متخصص خوب و ماهر باشید تا بهترین نتیجه در پایان کار برای شما حاصل شود. رعایت بسیاری از موارد بعد از لیفت بینی در ماندگاری و نتیجه کار نیز موثر است. توجه داشته باشید بر روی نواحی لیفت شده هیچگونه مواد آرایشی استفاده نکنید و حتی از مصرف کرم‌های اسانس دار و مرطوب کننده نیز تا مدتی پرهیز کنید. اگر قبل از انجام لیفت از محصولات ضد پیری استفاده می‌کردید، برای مدتی اینگونه مصارف بهداشتی را قطع کنید. هنگام خوابیدن توجه داشته باشید که به بینی فشار وارد نشود زیرا در روز‌های ابتدایی بسیار حساس بوده و ممکن است فشار بیش از حد سبب تغییر فرم شود. تا حد امکان تکیه گاه سر خود را بلند تر از حالت همیشه قرار دهید. از استحمام تا سه روز پس از لیفت بینی با روش های کم تهاجمی تر مانند تکنیک‌های تزریق ژل و تزریق فیلر و همچنین از حمام کردن تا یک هفته بعد از لیفت بینی با نخ و پلاسماجت خودداری فرمایید. نکات قبل از لیفت بینی با نخ؛ همانطور که گفته شد ممکن است پس از انجام لیفت بینی برخی عوارض را تجربه کنید. برای اینکه این عوارض را به حداقل برسانید لازم است که پیش از انجام این روش برخی نکات را رعایت نمایید. گاهی اوقات نیاز است که پس از لیفتینگ بینی استراحت کنید و مسکن‌هایی مصرف نمایید، اما در صورتی که نکات قبل و بعد از درمان را به خوبی رعایت کنید در همان روز می توانید به فعالیت های روزانه خود برسید. برخی از نکات قبل از لیفتینگ بینی نخ عبارتند از پیش از انجام لیفت بینی با نخ به دنبال بهترین پزشک برای این کار باشید و بهترین متخصص را انتخاب نمایید. چرا که این روش زیبایی بسیار حساس است و برای دستیابی به بهترین نتیجه باید از یک پزشک متخصص باتجربه و ماهر کمک بگیرید. از پزشک خود بخواهید که نمونه کارهایش را به شما نشان دهد و تعداد لیفت‌‌هایی که انجام داده است را بپرسید‌. تعداد نخ‌هایی که بینی شما برای لیفتینگ نیاز دارد را از پزشکان سوال کنید. 


در صورتی که به بیماری خاصی مبتلا هستید یا به ماده‌ای خاص حساسیت دارید، پزشک را در جریان بگذارید. اگر در رابطه با این روش سوالی دارید حتما پیش از انجام لیفت با پزشک خود مشورت کنید تا مطمئن شوید که این روش برای شما مناسب است و شما را به نتیجه دلخواهتان می‌رساند. از دو هفته پیش از لیفتینگ بینی، مصرف مشروبات الکلی و دخانیات را متوقف نمایید. مصرف دخانیات باعث اختلال در فرآیند اکسیژن‌رسانی به پوست می شود و منجر به طولانی شدن دوره نقاهت خواهد شد. از یک هفته پیش از لیفت بینی مصرف داروهای رقیق کننده خون را متوقف کنید. رعایت موارد ذکر شده نه تنها شما را برای لیفتینگ آماده می کند؛ بلکه می تواند نتیجه حاصل از آن را ماندگارتر نماید. لازم به ذکر است که این نکات عمومی هستند و پزشک در جلسات مشاوره پیش از لیفتینگ بینی، توصیه‌های لازم را بر اساس شرایط تان به شما یادآوری خواهد کرد. نکات ایمنی لیفتینگ بینی با نخ؛ این روش امنیت بسیار بالایی دارد، اما همانطور که در هر روش پزشکی دیگری نیز ممکن است، برخی ریسک‌ها نیز وجود دارد. در اینجا چند نکته ایمنی برای لیفتینگ بینی با نخ ذکر می شود. انتخاب پزشک متخصص برای انجام لیفتینگ بینی با نخ، باید به یک پزشک متخصص مراجعه کنید که تجربه کافی در انجام این روش دارد.

استفاده از تجهیزات بهداشتی. پزشک باید از تجهیزات بهداشتی مانند دستکش، ماسک و لباس پوشیده باشد تا خطر عفونت در طول عمل جراحی کاهش یابد. تست حساسیت. قبل از انجام لیفتینگ بینی با نخ، باید تست حساسیت صورت گرفته و اطمینان حاصل شود که برای شما ایمن است. عوارض و مشکلات دارویی. باید به پزشک خود در مورد همه داروهایی که در حال مصرف هستید، اعم از داروهای تجویزی و غیر تجویزی، آگاهی دهید. برخی از داروها ممکن است با لیفتینگ بینی با نخ تداخل داشته باشند و مشکلات جدی را ایجاد کنند. اجتناب از لمس بینی. در مدت دو هفته پس از عمل، باید به هیچ عنوان از بینی خود لمس نکنید تا خطر عفونت کاهش یابد. توجه به علائم غیرعادی. در صورتی که علائمی از جمله درد شدید، خونریزی شدید یا علائم عفونت مانند تب، قرمزی و درد شدید در ناحیه بینی مشاهده کردید، باید به پزشک خود اطلاع دهید. اجتناب از فعالیت های شدید. در مدت دو هفته پس از عمل لیفتینگ بینی با نخ، باید از فعالیت های شدیدی مانند ورزش خودداری کرد تا بینی شما به خوبی بهبود یابد و عوارضی از جمله خونریزی و تورم کاهش یابد. پس از جراحی. بعد از انجام لیفتینگ بینی با نخ، باید دستورالعمل‌های پزشک را به دقت دنبال کرد تا به مشکلات پس از جراحی برخورد نکنید.


مراقبت بعد از لیفت بینی با نخ؛ مهم است تا بهبودی سریع‌تر و بهتری را تجربه کنید و عوارضی از جمله عفونت و خونریزی را کاهش دهید. در ادامه، مراقبت‌هایی که پس از لیفت بینی با نخ باید انجام دهید را برای شما توضیح خواهم داد. استراحت بیشتر. پس از عمل لیفت بینی با نخ، باید سعی کنید تا حد امکان استراحت کنید و سر کار نروید. شما باید از فعالیت های شدیدی مانند ورزش و حمام گرفتن در مدت یک هفته پس از عمل خودداری کنید. استفاده از یخ. پس از عمل، می توانید از یخ استفاده کنید تا تورم در ناحیه بینی کاهش یابد. باید به یاد داشته باشید که یخ را به پوست مستقیما نچسبانید. مصرف داروهای تجویز شده. پزشک شما ممکن است به شما داروهایی برای کاهش درد و تورم تجویز کند. این داروها را باید به دقت مطابق با دستور پزشک مصرف کنید. اجتناب از مصرف مواد تحریک‌کننده. پس از جراحی، باید مصرف موادی مانند الکل، سیگار و مواد مخدر را اجتناب کرد. پوشیدن آن بینی. پس از عمل لیفت بینی با نخ، باید به مدت دو هفته پوشیدن آن بینی را به طور مداوم انجام دهید. این کار به شما کمک می کند تا بینی خود را در موقعیتی بالاتر و به شکلی که می‌خواهید نگه دارید. اجتناب از لمس بینی. در مدت دو هفته پس از عمل، باید به هیچ عنوان از بینی خود لمس نکنید تا خطر عفونت کاهش یابد. مراحل پیگیری. 

باید به موعد پی‌گیری با پزشک خود رعایت کنید تا بهبودی شما پس از عمل کنترل شود و هرگونه عوارضی درمان شود. لیفت بینی بهتر است یا جراحی؛ لیفت بینی بسیار ساده‌تر و ایمن‌تر از عمل جراحی است. در جراحی پلاستیک یا رینوپلاستی نیاز به بیهوشی است؛ در حالی که در لیفت بینی تنها با استفاده از بی‌حسی موضعی درمان انجام خواهد شد. هزینه جراحی نیز در مقایسه با لیفت بینی بیشتر است. شما با پرداخت هزینه کمتر برای لیفت، می توانید نتیجه‌ای همانند جراحی پلاستیک داشته باشید. برای لیفتینگ بینی تنها به یک جلسه نیاز است و کل فرایند درمان در عرض نیم ساعت انجام خواهد شد. به علاوه، این روش دوره نقاهت کوتاهی نیز دارد. این در حالی است که جراحی بینی ممکن است ساعت‌ها طول بکشد و فرد برای بازگشت به حالت طبیعی به چند روز زمان نیاز دارد. بدن برخی از افراد نسبت به داروی بیهوشی حساسیت دارد و واکنش نشان می دهد. از این رو، جراحی بینی روش مناسبی برای این افراد نیست و لیفتینگ بینی با نخ که با بی‌حسی موضعی انجام می شود پیشنهاد بهتری برای خواهد بود. توجه داشته باشید که لیفت بینی یک روش موقت است و نتایج حاصل از آن حداکثر یک سال باقی می‌ماند و اگر به دنبال یک روش دائمی برای تغییر فرم بینی خود هستید، باید جراحی را انتخاب نمایید. علاوه بر این، لیفت بینی برای برطرف کردن مشکلات تنفسی و مشکلات عمقی بینی مناسب نخواهد بود.

ثبت درخواست مشاوره از کلینیک آرمانفر

شما گرامیان می توانید برای دریافت مشاوره تخصصی در زمینه جراحی زیبایی بینی، پوست، فک و صورت ثبت درخواست نمایید. 

سخن پایانی لیفت بینی بدون نیاز به عمل جراحی

بسیاری از افراد به دنبال روش های اصلاح فرم بینی بدون جراحی هستند. زیرا عمل جراحی بینی روشی تهاجمی و گران قیمت است و هر کسی حاضر به انجام آن نمی شود. خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی شما می توانید با روش های متنوعی فرم بینی خود را بدون نیاز به جراحی زیباتر کنید. یکی از بهترین و کارآمدترین روش ها، لیفت بینی می باشد. با این روش شما می توانید بدون نیاز به جراحی، بیهوشی و با با کمترین خطر به نتیجه دلخواه خود برسید. لیفت بینی بدون جراحی و با جراحی قابل انجام است. در روش های بدون جراحی نیازی به بیهوشی فرد نیست و عمل در مدت زمان کوتاهی قابل انجام است. در این روش ها هیچ گونه جای زخمی روی بینی باقی نمی ماند و ماندگاری آن ها اصولا از روش های جراحی کمتر است. لیفت بینی یا همان رینوپلاستی غیر جراحی، یکی از روش های غیر جراحی برای بهبود شکل و اندازه بینی است. در این روش، با استفاده از فناوری‌های پیشرفته، بینی بدون نیاز به جراحی و با استفاده از روش های غیرتهاجمی، مانند تزریق مواد روان‌کننده، ترمیم شده و شکل آن بهبود می‌یابد. لیفت بینی عموما برای افرادی که می‌خواهند شکل بینی خود را بهبود بخشند ولی به دلیل مشکلات جسمی یا اقتصادی نمی توانند عمل جراحی بینی را انجام دهند، مناسب است. داشتن بینی متناسب و زیبا از خواسته بسیاری از افراد است. در حالی که برخی ممکن است جراحی بینی را در نظر بگیرند، برخی دیگر به دنبال جایگزین های کمتر تهاجمی هستند. یکی از این گزینه‌ها، لیفت بینی با نخ است، روشی که می تواند ویژگی‌های صورت شما را بدون نیاز به جراحی گسترده بهبود بخشد. 


لیفت بینی یک روش غیرجراحی و کم خطر برای رفع مشکلات ظاهری این ناحیه از صورت است. اگر استخوان بینی شما برجستگی یا قوز دارد یا نوک آن دچار افتادگی شده است، به جای عمل جراحی خطرناک و پرهزینه، لیفت بینی را امتحان کنید. این روش جزو مدرن‌ترین و موثرترین روش های برطرف نمودن مشکلات ظاهری صورت است. لیفت بینی دارای انواع مختلفی است که انتخاب نوع مناسب باید توسط پزشک انجام شود. اگر مشکلات بینی شما خفیف هستند یا از انجام عمل جراحی می‌ترسید، با یک پزشک متخصص باتجربه و ماهر در رابطه با لیفت بینی مشورت کنید. لیفت بینی یا رینوپلاستی غیر جراحی، انواع مختلفی دارد که هر کدام با شیوه‌ها و فناوری‌های متفاوتی انجام می شوند. در صورتی که قصد دارید با روش های بدون جراحی لیفتینگ بینی انجام دهید جواب این سوال منفی است. نخ ها یا فیلرهای بینی مورد استفاده در این روش ها پس از مدتی جذب بافت های بینی می شوند و بینی شما به حالت اولیه باز می گردد. 

البته در روش هایی مثل تزریق ژل برای لیفت بینی پس از ترمیم چند باره ماندگاری آن طولانی تر و حتی دائمی خواهد بود. در صورتی که مشکلاتی مثل عدم تقارن حفره های بینی، افتادگی بینی و غیره دارید می توانید با روش های لیفتینگ آن ها را اصلاح کنید. این روش ها غیرتهاجمی هستند و در مدت زمان کوتاهی قابل انجام هستند. با اینکه روش های گفتi شده مانند لیفت با نخ و تزریق فیلر به اندازه جراحی بینی در اصلاح فرم بینی تاثیرگذار نیستند اما برای حل بسیاری از مشکلات بهترین راه حل هستند. هیچ کدام از این روش ها لیفت بینی دائمی نیستند و نتایج موقتی دارند و پس از چند ماه تا چند سال بینی شما به حالت قبلی برمی گردد و نیاز به تمدید دارد. در صورتی که روش های لیفت بینی بدون جراحی را در بهترین کلینیک زیبایی و تحت نظر یک پزشک متبحر انجام دهید هیچ خطری شما را تهدید نخواهد کرد. یکی از مهم ترین کاربرد های این روش زیبایی در درمان فرورفتگی های پل بینی و برجسته نمودن نوک بینی افراد می باشد.


 درمان این دو مشکل برای افراد در چند دقیقه صورت می گیرد و فرد بیمار می تواند همان موقع به یک نتیجه دلخواه برسد ، در این روش های زیبایی هیچ نیازی به اتاق عمل و یا بی هوشی عمومی برای افراد نمی باشد ، برخی از افراد که قصد دارند قوز بینی و قوس بینی خود را کمتر کنند هم می توانند از این روش زیبایی استفاده کنند ، همچنین برخی از افرادی که تو رفتگی و یا غیر قرینگی بر روی بینی و یا غیر قرینگی نوک بینی و یا انحراف در نوک بینی خود دارند هم می توانند با استفاده از این روش تمامی این مشکلات را درمان کنند. افرادی که قبلا عمل جراحی را انجام داده اند و ظاهر بینی خود را دوست ندارند و قصد دارند که بدون عمل جراحی بینی خود را اصلاح کنند، برای مثال نا صافی و یا تو رفتگی را در سطح و نوک بینی دارند که این روش برای آن ها مناسب است. این روش زیبایی برای اصلاح مشکلات برخی از افراد بیمار مناسب نمی باشد، برخی از افرادی که به طور کلی دارای بینی های بزرگ و حجیم هستند و این بینی متناسب صورت آن ها نمی باشد.

 افرادی که افتادگی بینی های شدید را دارند و همچنین بینی های که انحراف سپوم و یا تیغه بینی دارند و همچنین افرادی که قوز بسیار بر جسته ای را دارند در دسته این افراد قرار می گیرند. اگر از فرم بینی خود راضی نیستید به‌جای انجام عمل بینی و جراحی روش های بدون نیاز به جراحی را امتحان کنید. این روش ها مزیت‌های زیادی از جمله هزینه کمتر، درد کمتر و نتیجه بهتری برای شما دارد که پیشنهاد می کنیم حتما آن را امتحان کنید. کلینیک های تخصصی پوست و مو معتبر با استفاده از مجرب‌ترین پزشک‌های متخصص و بهترین دستگاه‌ها آماده خدمت‌رسانی در این زمینه به شما می باشند. شما می توانید برای معاینه در کلینیک حاضر شوید و با مشورت با پزشک متخصص بهترین روش را با توجه به نوع بینی خود انتخاب کنید. در نهایت باید گفت لیفت بینی بدون جراحی یک روش عالی و مقرون به صرفه برای بیمارانی است که تمایل دارند ظاهری خوشایندتر داشته باشند و در عین حال تحت عمل‌های سنگین رینوپلاستی نیز قرار نگیرند.

سوالات متداول

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.